جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

__________________________
کانال رسمی جهان بیمه
@iraninsurance_gilan
کانال رسمی جهان بیمه
__________________________
4insurance.ir
__________________________


4insurance.ir
__________________________
جهان بیمه

_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

_______________________________

همه آنچه که در مورد بیمه و علم مدیریت بیمه و بازاریابی آن باید بدانیم

_______________________________

_______________________________
All you need to know about insurance and insurance management science
_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

All you need to know about insurance and insurance management science




4insurance.ir


کسب درامد رویایی در هر شرایطی

محمد مویدعابدی | سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

کسب درامد رویایی در هر شرایطی

شما می‌دانید که لایق درآمدی بیشتر از درآمد کنونی خود هستید، اما چگونه از شرایط کنونی به درآمد رویا‌یی خود برسید؟ برایان تریسی مربی شغلی، متخصص آموزش و نویسنده‌ کتاب‌های پر‌فروش همیشگی، در کتاب جدیدش «کسب درآمد رویایی» روش‌هایی عامه‌پسند را آموزش می‌‌دهد تا درآمدتان را افزایش دهید و موانعی را که بسیاری با آنها روبه‌رو هستند معرفی می‌کند و انواع گوناگون روش‌ها و فعالیت‌هایی را بیان می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند به گونه‌ای دیگر بیندیشید. با این‌که مطالب کتاب تا حدی تکراری است و شامل اطلاعات تخصصی اقتصادی نیست، اما دید‌گاه‌های باارزشی در مورد کشف توان به دست آوردن حداکثر درآمد را دارد.


در آمد کنونی شما تصمیم خودتان است

 درآمد امروزتان ناشی از تصمیمات قبلی شما است. شما با کارهایی که کرده‌اید یا نکرده‌اید، به همین مقدار درآمد راضی شده‌اید و فقط شما در تعیین این مقدار نقش دارید. شما بر مقدار درآمد خود و بر «قابلیت پول‌سازی و کسب درآمد» اختیار کامل دارید. «قابلیت پول‌سازی و کسب درآمد» توانایی‌های شما در ایجاد نتایجی است که مردم حاضرند در ازای آنها به شما پول پرداخت کنند. در بازار متغیر کنونی، توانایی شما براساس آن چیزهایی که کارفرمایان برایش ارزش قائل می‌شوند، می‌تواند رشد یا نزول کند. با تمرین چند تفکر استراتژیک و با استفاده از روش‌های درست می‌توانید درآمد خود را دو برابر کنید و پس از آن نیز این دو برابر کردن را ادامه دهید.
وضع «عادی» جدید
شرایط جدید با «انفجار اطلاعات»، «انقلاب فناوری» و «رقابت فشرده جهانی» همراه شده است. شما باید قوانین جدید را بیاموزید و در آنها مهارت کسب کنید و با این قوانین بازی کنید تا بتوانید به موفقیت مالی دست پیدا کنید. برای جذب حمایت افرادی که می‌توانند به شما کمک کنند باید باارزش‌تر شوید. شروع کنید، چیزهایی که نمی‌دانید را بیاموزید، ریسک کنید، سخت‌تر و موثرتر کار کنید و همواره به جلو حرکت کنید. آلبرت هابارد فیلسوف آمریکایی «انضباط شخصی» را بسیار هوشمندانه این‌گونه تعریف کرد: «توانایی مجبور کردن خودتان به انجام کارهایی را که باید انجام دهید، درست در همان زمانی که باید انجام دهید، بدون توجه به خوشایند بودن یا نبودن کار.»
شرکت خدمات شخصی خودتان
جمعیت 3 درصدی بهترین و موفق‌ترین کارمندان، دیدشان این است که دارای یک شغل آزاد هستند. پذیرفتن این عقیده و مسوولیت‌پذیری در قبال موفقیت خودتان، شما را به سرعت در مسیر رشد مالی قرار می‌دهد. درست مانند یک شرکت مستقل باید ارزش‌ها، توقعات، شهرت و اعتبار خود را مشخص کنید. یک ماموریت شخصی بنویسید که اهداف و روش‌هایی را که برای رسیدن به آنها در پیش خواهید گرفت، در آن مشخص شده باشد.
از هفت قدم مدیریت فردی زیر استفاده کنید:
1- دوباره بیندیشید: در زیر سایه تغییرات شرایط، هدف بزرگ خودتان را بررسی کنید.
2- دوباره ارزیابی کنید: مطمئن شوید کارتان با ارزش‌ها، توانایی‌ها و هدف‌هایتان همسو است.
3- دوباره سازماندهی کنید: در انجام کارهای روزمره موثرتر و کاراتر شوید.
4- ساختار کارتان را تغییر دهید: بر 20 درصد کارهایی که 80 درصد درآمد شما را به وجود می‌آورند متمرکز شوید.
5- مهندسی مجدد کنید: فرایندها را طوری شکل دهید که بتوانید با هزینه کمتر نتایج بهتری را به دست آورید.
6- ابداع کنید: اگر شرکت و صنف شما به طور کامل نابود شود، چه کار خواهید کرد؟
7-  تمرکزتان را تغییر دهید: افراد موفق کارهای کمتری انجام می‌دهند، ولی آن کارها را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.


درآمد بالقوه خود را افزایش دهید
دانش و مهارت‌های شما توانایی کسب درآمدتان را مشخص می‌کند، اما در نهایت ارزیابی مدیرتان از میزان تاثیرگذاری شما مشخص می‌کند که حقوقتان چقدر باشد. با افزایش دایمی دانش و مهارت‌های خود باارزش‌تر شوید و خود را غیرقابل جایگزینی سازید. در خود توانایی‌هایی را رشد دهید که در جریان افزایش توقعات کاری، افزایش رقابت و ایجاد شرایط جدید و غیرقابل پیش‌بینی، ارزش خود را حفظ کنید. پنج یا هفت تا از مهم‌ترین کارهایی را که باید در شغل خود انجام دهید مشخص کنید و در آنها به خود نمره بدهید. نمره شما در این چند کار است که مشخص می‌کند چرا مدیرتان به شما حقوق می‌دهد.
بر نقاط قوت خود سرمایه گذاری کنید
تفکر استراتژیک درباره شغلتان به این معنی است که بر مهارت‌ها و فعالیت‌هایی متمرکز شوید که نسبت به انرژی صرف‌شده، بیشترین بازگشت را داشته باشند. فعالیت‌های کم‌بازده را تا حد ممکن کنار بگذارید. مهم‌ترین و قابل‌عرضه‌ترین توانایی خود را شناسایی کنید و بر آن تمرکز کنید تا به یک مزیت رقابتی دست پیدا کنید. شرکت‌ها و افراد موفق از این چهار عامل اصلی بازاریابی استراتژیک استفاده می‌کنند تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.
1-تخصص‌گرایی
یک یا دو حوزه که در آن می‌توانید بهترین عملکرد را داشته باشید شناسایی کنید. آیا تخصص شما آینده‌ روشنی دارد؟ اگر جواب مثبت است، در آن به اندازه کافی متخصص شوید تا پاداش‌های مالی زیادی را طلب کنید.
2- متمایز کردن
فقط یکی از مهارت‌های بسیار مهم را که باعث تمایز شما از دیگران در آن حرفه می‌شود برجسته کنید.
3-بخش‌بندی بازار
بخش‌هایی از بازار را انتخاب کنید، که برای آن مهارتی که در آن بهترین هستید، بیشترین پول را بپردازند. در سازمان یا صنفی کار کنید که بیشترین پول را برای مهارت‌هایتان می‌پردازند.
4-تمرکز
انرژی خود را متمرکز کنید تا برای شرکت‌ها و مشتریانی که حاضرند بیشترین پول را به شما بدهند، عملکردی خارق‌العاده داشته باشید.
شغل درست را انتخاب کنید
بیش از 90 درصد کارکنان در آمریکا کارمند هستند و هر ساله بیش از یک میلیون کسب‌وکار جدید تاسیس می‌شود. با این گستردگی و تنوع فعالیت‌ها، می‌توانید با کنترل تمام جنبه‌های شغلتان آن را در خط سرعت بیندازید. دقیقا برای خود مشخص کنید دنبال چه شغلی، چه نوع محیط کاری و چه درآمدی هستید. یادتان باشد که همواره برای خودتان کار می‌کنید و تمام مدیران، مشتریان شما هستند.
«قانون جهانی استخدام» به شما می‌آموزد که می‌توانید شغل دلخواه‌تان را داشته باشید، به شرطی که میزان سودی که می‌رسانید یا هزینه‌هایی که کم می‌کنید، بیشتر از «هزینه استخدام کردن» شما باشد. به عنوان فردی که برای خودش به صورت مستقل کار می‌کند، مسوولیت کامل پیدا کردن شغل بعدی خود را به عهده بگیرید. بر این سه عامل مهم در استخدام متمرکز شوید: تعداد افرادی که می‌شناسید و با آنها می‌توانید در ارتباط باشید، اعتبار شخصیتی و کاریتان، مزیت رقابتی‌ای که در اثر یادگیری مداوم به دست می‌آورید. در رزومه خود بر این موضوع که می‌توانید همان نتایج عالی‌ای را که در شغل قبلی رقم زدید باز هم به دست آورید تاکید کنید. مصاحبه‌ کاری خود را به دید یک جلسه فروش ببینید و نشان دهید که می‌توانید چیزهای مهمی را برای شرکت به ارمغان بیاورید یا مانع برخی موارد شوید. میزان حقوق در سمتی که به دنبالش هستید را بدانید. 24 ساعت زمان بخواهید تا در مورد حقوق و مزایا فکر کنید، سپس بیشترین حقوق و مزایای پایه را طلب کنید.
آینده ازآن افراد لایق است
توانایی شما در دستیابی به درآمدهای بالا در گرو اشتیاق شما برای بهبود مهارت‌هایتان به ویژه مهارت‌های ارتباطی است. توانایی انتقال پیام به‌گونه‌ای که باعث شود دیگران براساس حرف شما عمل کنند، مزیت رقابتی فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. کارشناس ارتباطات، آلبرت محرابیان، می‌گوید که سه بخش دخیل در ارتباطات رودررو، یعنی کلمات، لحن بیان و زبان بدن باید همخوانی داشته باشد. ارتباط‌برقرارکننده‌های ماهر می‌دانند چگونه گوش دهند، چگونه به مخاطبان زمان دهند تا پیام را درک کنند، چه سوالاتی بپرسند که نیازهای مخاطب را برملا سازد و چگونه نگرانی‌های مخاطب را برطرف کنند. مهارت‌های ارتباطی خود را با تمرین بهبود دهید.
کارایی خود را دو برابر کنید
درآمد بیشتر به استفاده موثر از باارزش‌ترین داشته‌هایتان یعنی انرژی و زمان بستگی دارد. استراتژی‌های موثر در بهبود مدیریت زمان و کارایی شخصی عبارتند از:
• برای رسیدن به اهداف خود هفت قدم بردارید؛ یک هدف انتخاب کنید، آن را بنویسید، زمان تحقق آن‌را مشخص کنید، قدم‌های لازم برای تحقق آن هدف را بنویسید، هر روز برنامه‌ریزی کنید و برای تحققش قدمی بردارید.
• همواره روی کاغذ فکر کنید؛ نوشتن به شما کمک می‌کند شفاف‌تر فکر کنید و تمرکزتان را بیشتر می‌کند.
• فهرست داشته باشید؛ فهرستی از تمام کارهایی که باید انجام دهید و اهداف و فعالیت‌هایتان تهیه کنید و آنها را به بخش‌های کوچک‌تر ماهانه، هفتگی و روزانه تبدیل کنید.
• کارهای مهم و کارهای ضروری را از هم تفکیک کنید؛ فعالیت‌هایتان به چهار دسته مهم و فوری، مهم و غیرفوری، غیرمهم و فوری، غیرمهم و غیرفوری، تقسیم کنید و بعد آنها را اولویت‌بندی کنید.
• از تعلل عمدی استفاده کنید؛ از قانون 80-20 استفاده کرده و سعی کنید کارهایی را که در 80 درصد کم‌اهمیت قرار دارند کنار بگذارید یا به تعویق بیندازید.
• با حداکثر توان خود کار کنید؛ ورزش کنید، غذاهای سالم بخورید و به اندازه‌ کافی بخوابید و هنگامی که انرژی شما در بهترین حالت قرار دارد، کارهای سخت‌تر را انجام دهید.
• تمرین کنید که در مواجهه با وظایف اصلی‌تان کار را در یک مرحله تمام کنید؛ اگر روزتان را با پراولویت‌ترین کار و سخت‌ترین کار ممکن شروع کنید، و آن را ادامه دهید تا کاملا تمام شود، بازده شما بیش از 50 درصد افزایش خواهد یافت. هنگامی که سخت‌ترین و البته مهم‌ترین کار خود را به پایان رساندید، ادامه روز در مقایسه با آن بسیار ساده سپری خو‌اهد شد.
• محل کار خود را مرتب کنید؛ میز کار خود را تمیز نگه دارید، اقلام و وسایل را می‌توانید روی زمین تلنبار کنید.
افراد را در جایگاه نخست قرار دهید
روابط مستحکمی با اطرافیان ایجاد کنید. هر فردی سه نیاز اجتماعی اساسی دارد: شرکت داشتن در چیزها، داشتن کنترل و عاطفه و محبت. با برآورده کردن این نیازها و همچنین با تخطی نکردن از اصول هفت‌گانه ضروری در ارتباطات می‌توانید روابط مستحکم و درازمدتی را ایجاد کنید. اصول هفت‌گانه ضروری عبارتند از: اعتماد، احترام، ارتباط، تواضع، علاقه‌مندی، قدردانی، تحسین و کمک کردن. با سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر انرژی بر ارتباطات به سرعت پاداش مالی دریافت خواهید کرد.
بیشتر حقوق دریافت کنید و سریع‌تر ترقی کنید
از استراتژی‌های مخصوص زیر استفاده کنید تا موفقیت خود را جهت بدهید و پول و ترقی بیشتری حاصل کنید و در شغلتان به رضایتمندی برسید:
• در صنایع با رشد سریع برتری پیدا کنید.
• به شرکتی ملحق شوید که از لحاظ برخورد با مشتریان، کارمندان و مدیریت از آوازه‌ خوبی برخوردار است.
• با رییس خود روابط خوبی ایجاد کنید.
• لباس مناسبی بپوشید و از افراد مسوول تقلید کنید تا موفق باشید.
• از رییستان بخواهید کارهایتان را اولویت‌بندی کند. بدین ترتیب می‌توانید بر کارهایی که بیشترین اهمیت را برایش دارد متمرکز شوید.
• هر هفته مسوولیت‌های بیشتری بخواهید و سعی کنید این مسوولیت‌ها را هر چه سریع‌تر با حداکثر کیفیت تحویل دهید.
• از مدیرتان بپرسید که برای ترقی و افزایش حقوق چه کارهایی باید انجام دهید و همان کارها را انجام دهید.
• درستکارانه رفتار کنید، تا مورد احترام و اعتماد دیگران باشید.
• یک مربی خوب پیدا کنید و به توصیه‌های او عمل کنید.
• در حالی که ایده‌های جدید به کار می‌گیرید و به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنید و خود را ارتقا می‌دهید و روابط ایجاد می‌کنید، همواره به هدف‌ها و نتایج خود توجه کنید.

 

پنج روش برای فروش بیشتر محصولات :

فروش محصول
سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش یعنی فروش محصول و نگه داشتن کاربر در وبسایت
خب چه چیزی باعث میشه فروش شما بیشتر بشه

قسمت اول : محصول خوب
شما برای مشتریان بیشتر باید محصول خوب و بهتری بفروشید میدونیم که هیچ کس سراغ محصول بد نمیاد ولی قسمت سخت تر بهتر بودن هستش یعنی وقتی ما با رقیبا رودر رو میشید باید محصول بهتر رو رو کنید تا فروشتون بیشتر بشه

قسمت دوم پشتیبانی
پشتیبانی خوب باعث میشه اطمینان سازی بشه کاربری که از فروشگاه شما خرید میکنه و محصولاتی که مشکل دار هستن رو با شما در میون میزاره و شما مشکلاتش رو حل میکنید دوباره سراغ شما خواهد اومد پس سعی کنید محصولات شما پشتیبانی خوبی داشته باشه پس سعی کنید همیشه در دسترس باشید و حتی قسمتی به عنوان سوالات پر تکرار ایجاد کنید که به سوالات عمومی جواب بده

سوم اخلاق
قسمت اصلی فروش این قسمت هستش اگر شما طلا و هم به نصف قیمت بفروشید اگر اخلاق نداشته باشید فروش هم نخواهید داشت چند وقت پیش خواستم از یه شرکت اینترنت پرسرعت بخرم به پشتیبانی که تماس گرفتم یه ادم بی حوصله گوشی رو برداشت که همش سعی میکرد من رو دک کنه خوب معلومه که اگر بهترین خدمات رو هم ارائه کنن من از اون شرکت خرید نمیکنم پس سعی کنید حتی اگر زوری هم شدهلبخند بزنید

رفتن به سراغ مشتری ها
اگر فکر میکنید که میتونین یه گوشه بشینید و مشتری ها مثل سیل به سمت شما بیان پس همونجا بشینید و کاری نکنید
اگر میخواید فروش بهتری داشته باشید بهتره به سمت مشتری هاتون برید از ایمیل مارکتینگ گرفته تا نظر گذاشتن در وبلاگ های مشتریان اون ها رو به محصولاتتون معرفی کنید

تخفیف
ایم قسمت هم مهم هستش چون برای شما هم اتفاق افتاده که محصولی رو میخواستید بخرید اما سر هزار تومن تخفیف ندادن منصرف شدید پس قبل از اینکه مشتری های شما منصرف بشن هزار تومن تخفیف رو بدید اما نذارید این تخفیف بیش از حد بشود.

 

 

* با تشکر از گروه بیمه مارکتینگ ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی