جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

جهان بیمه

بیمه و همه آنچه که در مورد علم مدیریت بیمه باید بدانیم

__________________________
کانال رسمی جهان بیمه
@iraninsurance_gilan
کانال رسمی جهان بیمه
__________________________
4insurance.ir
__________________________


4insurance.ir
__________________________
جهان بیمه

_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

_______________________________

همه آنچه که در مورد بیمه و علم مدیریت بیمه و بازاریابی آن باید بدانیم

_______________________________

_______________________________
All you need to know about insurance and insurance management science
_______________________________
All about insurance and insurance management science should know
_______________________________

All you need to know about insurance and insurance management science




4insurance.ir


تحلیل و بررسی بیمه عمر در آمریکا

محمد مویدعابدی | دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

توجه به اطلاعات ”مراکز کنترل بیماری ها"، امید به زندگی در آمریکا به طور متوسط برای مردان به 75.7 سال و برای زنان به 80.6 افزایش یافته است. بین کسانی که 65 سال سن دارند و متاهلند، این احتمال وجود دارد یکی از زوجین به سن 94 سالگی برسد، و از هر 10 زوج یک نفر به سن 100 یا بیشتر خواهد رسید.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که در حالی که آمریکایی ها زندگی طولانی تری دارند، تقریبا نیمی از آنها نگران این هستند که آمادگی مالی برای دهه های 70،80 و 90 زندگیشان ندارند.

در مطالعه "طول عمر و آمادگی" که توسط نورث وسترن انجام شد از افراد پرسیده شد از لحاظ مالی چقدر برای زندگی تا سن 75، 85 و95 آمادگی دارند و مشخص شد تنها اندکی بیشتر از نصف (56%) احساس آمادگی مالی برای زندگی تا سن 75، کمتر از نصف (46%) احساس آمادگی مالی برای زندگی تا سن 85؛ و تنها در حدود یک سوم (36%) برای سن 95 احساس آمادگی می کنند.

گِرگ اوبرلند، معاون اجرایی نورث وسترن گفت: "این یافته ها تاکیدی است بر اینکه نه تنها با توجه به افزایش متوسط طول عمر، بلکه با توجه به ارزش برنامه ریزی بلند مدت، مشتریان بیشتری برای آموزش وجود دارد، بنابراین ما به عنوان یک صنعت، باید تاکید کنیم که طرح به اندازه اهداف اهمیت دارد و برنامه مانند نقشه ای است که به مشتریان کمک میکند تا در مسیر باقی بمانند."

با توجه به پژوهش:

  • زنان به طور متوسط 5 سال بیشتر از مردان عمر می کنند و احساس آمادگی مالی کمتری برای زندگی طولانی تر دارند.
  • مردان بدون در نظر گرفتن سن، به میزان قابل توجهی احساس آمادگی مالی بیشتری برای زندگی تا سن 75 (65% در مقابل 48%)، 85 (55% در مقابل 37%)، و 95 (43% در مقابل 30%) دارند.
  • قشر جوان آمریکا (25 تا 59 سال) آمادگی کمتری نسبت به قشر مسن تر (60سال) برای زندگی تا سن 75 (47% در مقابل 79%)،سن 85 (37% در مقابل 66%)، و سن 95 (29% در مقابل 52%) احساس می کنند.

اوبرلند افزود: "مهم نیست تا چه سنی عمر می کنید، این مهم است که از دلارهایی که در دوران بازنشستگی به عنوان درآمد به آن وابسته هستید محافظت کنید."

یافته های "مطالعه بیمه بارومتر"، مطالعه ای سالانه که توسط بنیاد بیمه زندگی و بهداشت که جهت فهم بهتر نظرات، نگرش ها و رفتارهای مربوط به بیمه عمر و سلامت انجام شد نیز با مطالعه "طول عمر و آمادگی" سازگار است.

این مطالعه نشان داد که تقریبا یک سوم پاسخ دهندگان بر این باورند که نیاز به بیمه عمر بیشتری دارند؛ این تعداد شامل 20% از افراد تحت پوشش فعلی و نیم از بدون پوشش می شود.

عذز اکثر افراد برای نخریدن بیمه عمر عبارت است از گران بودن (83%)، و داشتن اولویت های مالی دیگر (85%).

از پاسخ دهندگان خواسته شد هزینه بیمه سالانه یک فرد 30 ساله را برای یک دوره 20 ساله تخمین بزنند، بزرگسالان جوانتر که که معمولا برای قیمت گذاری ارجحند هزینه را 150 دلار بیش از مقدار واقعی تخمین زدند.

رابرت کرزنر،رئیس و عضو هیئت مدیره  بنیاد بیمه عمر و مطالعات بازار گفت:"تحقیقات ما سالهاست این نکته را می رساند که مصرف کنندگان معتقدند توانایی خرید بیمه عمر را ندارند، در حالیکه آنها هیچ تصوری از مقدار دقیق هزینه آن ندارند. این اولین بررسی است که به وضوح فاصله گسترده ی درک مصرف کنندگان از مقرون به صرفه بودن بیمه عمر را نشان می دهد."

ماروین فلدمن، مدیر عامل بنیاد زندگی این نکته را مطرح میکند که هزینه پایه بیمه عمر 50% در 10 سال گذشته کاهش یافته است. وی می افزاید: " ما واقفیم که این تصورات غلط مانع گام برداشتن مردم در جهت گرفتن پوشش مورد نیازشان می شود، در واقع بیمه عمر در حال سقوط در لیست اولویت ها است."

بر اساس این بررسی، بسیاری از مردم بیشتر نگران پرداخت وام مسکن یا اجاره خانه (31%)، از دست دادن پول در سرمایه گذاری(26%)  هستند تا خرید بیمه عمر. پس انداز برای دوران بازنشستگی همچنان در صدر نگرانی های مالی افراد قرار دارد (50%).

وی ادامه داد: "در حالی که اقتصاد آمریکا بهبود می یابد، شرکت های بیمه فرصت دارند تا به مصرف کنندگان در تجدید در سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای بازنشستگی کمک کنند تا مطمئن شوند که سرمایه کافی دارند تا زندگی که به آن عادت دارند را حفظ کنند و بودجه برای طرح های جدید کنار بگذارند."

وی افزود: "ما می خواهیم شرکت ها و تولید کنندگان درک بهتری از نگرش و برداشت مصرف کننده که به ایجاد فاصله موجود در پوشش منجر می شود، داشته باشند تا بتوانند واکنش بهتری نشان دهند و در آموزش عموم در مورد اهمیت حفاظت مالی و قبول مسئولیت شخصی مالی به ما کمک کنند."

فن آوری بوسیله ایجاد دسترسی مستقیم به اطلاعات شرایط و قیمت گذاری می تواند نقش مهمی در این تلاش های آموزشی بازی کند.

کرزنر می گوید:"ما باید با نسل جوان که آنلاین زندگی می کند تعامل خلاقانه تری داشته باشیم، با استفاده از سیستم عامل و فناوری که آنها در زندگی روزمره شان استفاده می کنند، تا با انتقال این اطلاعات، آگاه شوند که می توانند بیمه عمری که خانواده شان احتیاج دارد را داشته باشند. در حالیکه شرکت هایی را میبینیم که قیمت محصولاتشان را در محتوای بازاریابی شان تبلیغ می کنند، و بقیه برای آموزش بهتر مصرف کننده ابزار بیان برجسته تری در سایت هایشان قرار می دهند،  تمام شرکت های بیمه باید این نگاه را داشته باشند که چگونه دسترسی مصرف کنندگان به این اطلاعات حیاتی را آسان تر کنند."

منبع:insuranceheadlines.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی